


Zákaznický servis
Komplexní provoz zákaznických center.
Kompletní zajištění call centra, včetně personálního a technického zázemí.
Multikanálová komunikace se zákazníky.
Obsluha telefonních, emailových i chatových kontaktů.
Zpracování objednávek, reklamací a dotazů.
Administrativní a operativní podpora zákazníků v každé fázi nákupu.
Retence a péče o stávající zákazníky.
Aktivní udržování vztahu a podpora opakovaných nákupů.
Reporting a optimalizace služeb.
Pravidelné vyhodnocování výkonu a návrhy zlepšení pro klienta.
Marketingová podpora
Koordinace marketingových aktivit a kampaní.
Externí zajištění a řízení marketingových projektů pro klienty.
Strategie uvedení značek a produktů na trh.
Plánování a organizace uvedení nových produktů včetně médií a partnerů.
Outsourcing marketingových procesů.
Převzetí provozních činností, správa dodavatelů a logistika kampaní.
Správa a aktualizace marketingových databází.
Segmentace cílových skupin a příprava dat pro kampaně.
Reporting a vyhodnocení kampaní.
Sledování výsledků a poskytování zpětné vazby pro optimalizaci.
Skladové hospodářství
Bezpečné a efektivní uskladnění zboží.
Profesionální správa skladových zásob včetně evidence a kontroly pohybu
Kompletní logistické zajištění objednávek.
Příjem, balení, kompletace a expedice zásilek dle požadavků klienta
Outsourcing skladových procesů.
Převzetí provozu skladu a jeho integrace s obchodními a marketingovými aktivitami.
Celní a mezinárodní služby.
Zajištění proclení zásilek, mezinárodního toku zboží a administrativy spojené s vývozem či dovozem.
Zajištění dopravy a distribuce.
Spolupráce s ověřenými přepravci a řízení logistických toků až ke konečnému zákazníkovi.
„Jsme mostem mezi vašimi cíli a spokojenými zákazníky“

